Kuulumisia Marbellasta

Heippaheii! Pari päivää mennyt ohi taas kamalan nopeasti ja vaikka tänäänkin aamulla olisi tehnyt mieli kirjoitella jotain, suunnattiin pitkästä aikaa salille. Me ollaan pari päivää matkattu ja vietetty ahkeria turistipäiviä ja nyt on eka hetki kun oikeasti ehtii kunnolla istahtaa alas. Täällä Marbellassa on meneillään juuri aamupäivä, sulattelen aamiaista meidän hotellin terassilla ja siristelen silmiä kirkkaalta auringolta. Ville lähti Golf -kurssille ja koska mua ei oikeen nappaa se pallon vierittely pitkin nurmea, niin jäin hommiin. Poolille menoa mietin myös alkuun, mutta päädyinkin koneen kanssa tähän ulos. Nyt on rauhallista naputella hommia yksin. Kevyet jutut nyt kuitenkin ensin, eli aloitetaas siis kertomalla kuulumiset teille :)

Me lähdettiin siis tiistaina iltapäivästä kohti Nizzan lentokenttää ja matkattiin Barcelonan kautta Malagaan. Junamatkat olisivat olleet vähän liian pitkät tänne, joten lento oli siksi kaikista kätevin. Malagasta me otettiin yöllä sitten suunta Marbellaan, jonne taksikuski ei meinannut millään löytää perille. Hoilasi meille kauheella vauhdilla epsanjaa ja kun ei oikeen itse puhu kieltä, niin meinasi jokainen matkalainen turhautua. Kerran kuski jäi jo tien varteen ja yritti viittoa meitä ulos :D Istuttiin kun kivet kyydissä ja sanottiin, että ei käy. No, kai se sitten ymmärsi suomenkin ärräpäitä, koska lopulta onneksi päästiin perille saakka kahden maissa aamuyöllä ja täällä sitä nyt sitten ollaan. Loppu hyvin, kaikki hyvin. :)

Näissä maisemissa oon aloittanut aamuni. <3

Kello laitettiin soimaan eiliseen aamuun kymmeneksi, mutta kuka muka voi nukkua keskellä kirkasta päivää? En ainakaan minä ja siksipä silmät aukes viiden tunnin unien jälkeen ja oli aika lähteä aamiaiselle. Silmät tais jäädä koko kropan kanssa vielä unille, mutta oli aloitettava päivä normaalisti ettei mene ihan kokonaan hukkaan. Joku uninen tyyppi ois varmasti saanut kunnon unet nukuttua, mutta en vain osaa nukkua aamulla pitkään.

Oisin kovasti jo eilen halunnut tehdä jotain järkihommia koneella, mutta kun aivot oli ihan narikassa, piti suosiolla jättää kaikki myöhemmäksi. Eilinen menikin siis lähinnä koomaillessa, kaupungilla kävellessä ja ihmetellessä uusia kulmia. Keskiviikko oli meille sellainen sopivan rento tutustumispäivä Marbellaan. Kamerassa on paljon kuvia, saatte nähdä tekin niitä pian. Ehkä huomenna.

Onko sulle muuten Marbella tutta paikka? Meille täällä vierailu on ihan eka kerta ja heti alkuun ainakin tuntuu tosi ihanalta. Vanha kaupunki oli kaunis ja kaikkialla missä on käyty, on ihmiset olleet ystävällisiä. Vähän kyllä tuntuu, että olin eilen vähän unessa koko päivän, enkä oikein muista kaikkia tapahtumia. Ilmeisesti ois ihan tärkeetä saada nukuttua joka yö?! :D Onneksi viime yönä tilanne tuli korjattua ja sain hyvät kahdeksan tunnin unet alle. Nyt ei väsytä, oltiin aamulla jo salihommissa ja olo on tosi energinen. Taidettiin viimeksi olla salilla tasan kuukausi sitten Istanbulissa, joten ehä voitte kuvitella miten hyvältä tuntui voida pitkästä aikaa nostella vähän painojakin. AH! Aivan upea aamun alku! Aivan kuin ois aloittanut uuden elämän ;)

Tämä päivä menee osittain hommissa, osittain meinasin viettää aikaa poolilla. Uinti voisi tehdä hyvää. Illasta me varmaan lähdetään kohti keskustaa katselemaan paikkoja ja kuulema pihviä pitäisi saada ruoaksi. Sopiihan se, kunhan saan ensin tehdä hommat rauhassa niin kaikki käy mulle. Eilen me syötiin ekan illan kunniaksi Paellaa, kuten Espanjassa kuuluukin ainakin kerran reissussa tehdä. Se ei ole mun mitään lempiruokaa, mutta mereneläviä tykkään kyllä napsia vaikka joka päivä. Eiliset sapuskat oli vähän liian tuhteja siihen väsymykseen, mutta ainakin se sai nopeasti itsensä illallisen jälkeen unille. Ihan vähän oli illalla jo silmät seis, vai olikohan ne tuollaset koko päivän :D

Paljon olisi mielessä kirjotusideoita ja moni juttu on jäänyt kertomatta, mutta ehkä saan otettua tässä taas seuraavina päivinä kiinni. Treenijuttuja, ruokahommia ja paljon kuvia on tulossa blogiin. Olkaahan siis kuulolla, eiköhän tänne pian taas pääse naputtelemaan lisää.

Ja hei! Täällä kun on vihdoin kunnolla toimiva netti koko päivän käytössä, niin otin käyttöön myös Snapchatin. Jaiks. Se on siellä ollut valmiina jo pitkään, mutta en oo saanut mitään ladattua näkyville. Nyt vihdoin pitkän pohdinnan jälkeen ”uskalsin” ja kaverien mukaan tahti on jo uskottava. Haha, tätä päivää ei pitänyt tulla ja saa nähdä koska menee hermo koko hommaan, mutta ainakin nyt siellä tapahtuu päivittäin jotain. Livekuvaa reissusta nyt ainakin ja vähän enempi videoita. Jos kiinnostaa, niin nimellä marissaleh voit lisäillä mut listoillesi :)

Rentoa torstaita!

3 vastausta artikkeliin “Kuulumisia Marbellasta

1. Marbellassa on tosiaan tullut käytyä kaksikin kertaa kun oltiin Tortemolinoksessa, joka on myös aivan ihana paikka ja hei käykää siellä Matahambressa ja laittakaa kaikkia ihania tapaskuvia ja snäppejä :D Jos teillä on aikaa lähteä niin menkää ihmeessä siellä aurinkorannikolla oleillessanne Englannin puolelle eli Gibraltarille, näkemisen arvoinen paikka :)
    Ja jee, sä oot snäpis! Lisää päivien piristystä <3

Tykkää

Kaunis kiitos kommentistasi

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )